پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان

پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





از زمان شیوع ویرووس کرونا در جهان، تمام سازمان های بهداشتی جهان به دنبال راهی برای مبارزه با این ویرووس هستند. اورژانس بهداشت جهانی اعلام کرده تمام تلاش خود را برای پیدا کردن فناوری جدید برای مقابله با این ویرووس می‌کند و به تازگی اعلام کرده که هوش مصنوعی می‌تواند کمک بسیار بزرگی به آن‌ها کند، برای مثال هوش مصنوعی می‌تواند بیماران بسیار آلوده را شناسایی کند و برای کنترل آن‌ها راه حلی ارائه دهد.
علاوه بر این هوش مصنوعی می‌تواند با تجزیه و تحلیل داده‌های بیماران، خطر مرگ آن‌ها را پیش بینی کند. از دیگر امکانات هوش مصنوعی می‌توان به کمک‌های پزشکی، غربالگری جمعیت، ارائه پیشنهاد درباره نحوه کنترل عفونت و اطلاع رسانی پزشکی در این رابطه اشاره کرد.
 
آیا هوش مصنوعی قادر به تولید دارو است؟ 
  یکی از داروسازان برتر جهانی اعلام کرده است که یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ساخت داروی مبارزه با کرونا ، استفاده از داروهای قدیمی است، هوش مصنوعی نیز می‌تواند با استفاده از این موضوع روی داروهای قدیمی کار کند  تا بتواند داروی جدید را بدست آورد. بر این اساس هوش مصنوعی با اتصال به دستگاه‌های به طور دقیق وضعیت بدن بیمار و مناطق آلوده بدن وی را تشخیص داده و از این طریق برای درمان آن راهی پیشنهاد می کند.
در حال حاضر فقط همین قدر توانسته اند از هوش مصنوعی استفاده کنند  که آن هم مشخص کردن وضعیت افراد حاضر در جامعه از طریق اعلام خود آن‌ها به نرم افزار تولید شده توسط گوگل و اندروید است. بر اساس این نرم افزار در صورتی که فرد از کنار بیمار مبتلا به کرونا عبور کند، گوشی وی به سرعت به او پیام داده تا در صورت داشتن علائم به پزشک مراجعه کند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 17 آذر 1399برچسب:, توسط smsreson